Cronică de film

The Karate Kid..the movie

02/08/2010

Cine nu-si aduce aminte de seria de filem Karate KId , cati dintre voi nu ati visat macar o data sa deveniti mari karatisti dupa ce ati vazut acest film … Cati nu ati incercat macar o data pozitia ”cocor”.. Ei da .. avem un nou film cu aceasi tematica .. Singurii care difera sunt actorii .. deciii… ce a evoluat .. pey sa vedem .. avem presedinte de culoare afro-american , atunci si eroul nostru este intruchipat pentru prima oara de un afro-american .. Observatia asta am facut-o in spirit de gluma insa e posibil ca producatorii filmului chiar sa fi facut pe acest considerent castingul 😀 .. Bag seama ca in acest sezon se poarta negrul :):):) … Funny me.. sa revenim la film … povestea cam aceasi insa pot spune ca Jaden Smith a mostenit talentul tatalui sau si ca joaca foarte bine acet rol . Jackie Chan nu mai are nevoie de nici o introducere .. sa fim seriosi  ..Nu pot sa spun ca m-a plictisit filmul dar nici ca m-a tinut pe ace .. a fost un film relaxant .. fara prea mari batai de cap ..cred ca este bun pentru copii .. sunt sigura ca vor creste inscrierile la salile de arte martiale dupa ce mamicile isi vor duce copii la film . A devenit cam dificil sa tinem pasul cu schemele din film si de data asta cred ca e manuta lui Jackie pe aici ..asa ca cei mici nu vor mai fi eroi prin curtea scolii incercand sa-si dovedeasca capacitatea de a lovi la fel ca Dre Parker-eroul nostru.

Are un 6 din 10 pe IMDB .. o nota bunicica , de trecere ..

ARUNCA O PRIVIRE SI PE