Diverse

Oare de ce au primit politistii al 13-lea salariu ?!

06/05/2010

Cum se face ca pe vremuri ca acestea Guvernul a decis sa ofere politistilor al 13-lea salariu ..hmm .. pey simplu ..e o mita …o mita oficiala .. Caci daca lucrurilor o vor lua spre rau(ex Grecia) ..atunci statul are nevoie de fortele de politie ..asa ca le-au data acum  al 13-lea salariu .. Draga Guvernule , cred ca nu ne cunosti .. grecii pot fi mici copii fata de ceea ce putem face noi .. Parca am mai dovedit-o o data cu ceva timp in urma ..

Celor care vor fi impotriva  celor scrise aici le respect parerea 🙂

ARUNCA O PRIVIRE SI PE

facebook comment(s)

54 Comments

  • Reply fetita junglei13 06/05/2010 at 22:07

    Corect.
    O recunosc si unii politisti.

    • Reply Crissu 07/05/2010 at 08:06

      @FJ13 : pey de unde crezi ca stiu , tot de la politisti:D:D

  • Reply Pavel 07/05/2010 at 00:46

    Daca va iesi o revolutie, o voi transmite live pe blog, sa vezi trafic ce fac 😛

    • Reply Crissu 07/05/2010 at 08:04

      @Pavel : corect vei fi pe 1 in lista 😀

  • Reply Reshad 07/05/2010 at 02:21

    A.C.A.B. 😆 All Cops Are Bastrards.

  • Reply Dragos FRD 07/05/2010 at 07:16

    Bine ca ai scris ca-mi respecti parerea, ca altfel n-as fi avut curaj sa las o postare 🙂 .

    Lumea are o parere foarte proasta despre politisti pentru ca vizibili sunt “papagalii” de la circulatie, iar la televizor se dau jafuri si alte faradelegi pe banda rulanta, fara ca nimeni sa se streseze sa urmareasca si continuarea. Nu poti pune câte un politist in fiecare intersectie sau in fata fiecarui apartament. Pe de alta parte, nici politistii nu fac mare lucru ca sa-si schimbe imaginea, desi parca-parca a inceput sa se miste ceva in directia asta. Cu toate astea, meseria de politist e foarte dificila si periculoasa.

    Cui ai fi vrut tu sa se dea al 13-lea salariu? Profesorilor? Pai profesorii nu sunt in stare sa faca nici macar o manifestatie ca lumea, in loc sa se certe cu guvernul se cearta intre ei…auzi amenintare, ca cica nu vor inchide situatiile scolare…cu chestii d-astea vin ei sa inspaimânte pe burtosii si cefosii aia?

    • Reply Crissu 07/05/2010 at 08:03

      @Dragos FRD : eu nu am nimic impotriva politistilor , am prieteni politisti , am vrut sa ma fac politista ..ma bucur pentru ei .. DAR , dupa ce au fost anuntati ca anul asta nu vor vedea al 13-lea sala riu ..brusc acestsa apare .. si momentul in care a aparut a fost unul suspect . Cat despre profesori .. nu stiu daca pot sustine parerea ta deoarece unchiul meu are doi ingerasi de crescut ,ambii pan ain 5 ani , sotia a ramas fara loc de munca si 4 persoane trebuie sa traisca dintr-un salariu de profesor …care deja a mai fost taiat si macelarit ..

  • Reply Dragos FRD 07/05/2010 at 09:12

    @ Crissu 🙂 🙂 evident ca am glumit cu profesorii. Umor negru, dar…gluma. Parintii mei au fost profesori, iar bunicii invatatori. E o meserie fata de care am un profund respect, ideea e ca nu pot forma un grup de presiune “periculos”, asta e si motivul pentru care au fost mereu in centrul curbei de sacrificiu (pentru ca nu se intâmpla doar acum, s-a intâmplat intotdeauna). In general te faci profesor pentru ca-ti iubesti meseria, nu pentru vreun potential spagofil (cum ar putea fi banuite, bunaoara, alte meserii). Si, daca ti-o iubesti, nu prea poti sa-ti bati joc de ea. Teoretic e un punct forte, practic e “calcâiul lui Ahile”, depinde cum privesti lucrurile, daca esti elev sau guvernant…

    Pe lânga asta, orice moment e suspect, mai ales daca avem de-a face cu numarul 13….uite, de dragul discutiei, care moment ti s-ar fi parut tie nesuspect pentru al 13-lea salariu acordat politistilor, din decembrie incoace?

    • Reply Crissu 07/05/2010 at 09:39

      @ Dragos FRD : sunt de aceasi parere , ca sunt prea ”soft” pentru a fi periculosi.

  • Reply Twigg 07/05/2010 at 09:38

    De 2 ori am avut de-a face cu politia: odata mi-au dat amenda pentru centura desi eram parcat pe dreapta cu avaria pusa iar a 2-a oara au vrut sa-mi ia permisul ca as fi trcut pe rosu, lucru total neadevarat. Nu-mi voi spune pe blog-ul tau parerea mea despre politisti..

  • Reply Dan Ciulea 07/05/2010 at 09:41

    mita?… nu, mai degraba e copilu’ cuiva in politie, si nu putrea sa ii dea numa’ lui… asa ca au dat la toti!

    • Reply Crissu 07/05/2010 at 09:56

      @Dan Ciulea: pana si eu au vazut-o ca mita :D:D:D ..acu, e posibila si varianta ta ..si nu cred ca e doar un copil ..cred ca-s o turma intreaga 😀

  • Reply Blindius 07/05/2010 at 11:05

    Aştept de 4 ani clipa în care vom ieşi la scandal.Abia aştept,încă sper.

    • Reply Crissu 07/05/2010 at 12:24

      @Blindius : nu cumva am devenit prea ocupati cu supravietuirea si nu mai avem timp si de asa ceva?!

  • Reply realbadpisy 07/05/2010 at 11:33

    @ deci pavel tu te ocupi cu tramisia? bun…

    • Reply Crissu 07/05/2010 at 12:23

      @RealBadPisy : mamicutele in devenire pot fi doar comentatoare pentru imaginile difuzate de Pavel

  • Reply 1+doua 07/05/2010 at 13:06

    “Draga Guvernule , cred ca nu ne cunosti .. grecii pot fi mici copii fata de ceea ce putem face noi .. Parca am mai dovedit-o o data cu ceva timp in urma ..”

    Cand? Ca mereu a fost numai gura de noi… La Revolutie a fost altcineva care a instigat la “libertate”, nu romanasul.. 😉

  • Reply Alex My soul... 07/05/2010 at 21:25

    curcanii…fac legea la nivelul lor in judete..in constanta de exemplu fac si trafic cu droguri, de asta s’a si schimbat toata conducerea si o parte din soldatei acum 2 ani. Sunt mana in mana cu mafia care are afaceri cu tigari
    in zona abator- spun numai de zona asta pt ca aici tot timpu a mers inca din anii 90′.. nu s’au oprit niciodata..acolo SRI ul “supravegheaza” de multi ani..ce se intampla in zona..si Atat. De cartieru meu ce sa va mai spun ca se bat pe burta cu aurolacii astia de cartier care dau concerte gratuite de manele (din masini) si numai noaptea…si ..isi mai impart curvele care nu tre sa le plateasca..etc etc:D

  • Reply Alex My soul... 07/05/2010 at 21:32

    @ 1+doua ahah si de manifeste ai auzit? alea tiparite pe hartie..alea care erau sopiate prin gravura…pt ca pentru masina de scris trebuia sa te inregistrezi la militie ca sa o ai… alea nu de romani au fost scrise? sau de oamenii ingropati de vii in casa mortului(casa poporului adik) si in stabilopozi..pt ca spuneau adevarul ai auzit de asa ceva? sau de cum erau “accidentele” alea de la canal unde Tov. Iliescu era sef..ai auzit? eh..mai ai de invatat indiferent ce varsta ai.
    P.S. mai stiu cazul unui copil( 17 ani) care statea de paza..in noptile alea si s’a dus sa manance ceva si l’au gasit impuscat…etc..etc…

    • Reply Crissu 08/05/2010 at 13:08

      Indiferent de la cine a pornit revolutia si cine a instigat-o , romanii au fost cei care au iesit pe strada deoarece nu-mi amintesc sa fi fost forte ale KGB-ului sau a altora care tipau Libertate pe strazi . Or fi fost ei cei care un instigat dar noi am fost cei care au dus lupta .Paate atunci eram mult prea nestiutori sa pornim de unii singuri asa ceva , insa acum cred ca stim mai multe si putem fi mai curajosi . Momentan inca nu ne-a lovit rau si de aceea au iesit doar cateva sindicate , pentru ca iese un sindicat si reusesc sa-l reduca la tacere .. ia sa vedem cand voi iesi toate ..Poate din cauza ca multi sunt in domeniul privat si spun ca asta nu-i va afecta .. gresit …ne va afecta pe toti .. veti vedea cat vom fi de loviti .. Eu stiu cel mai bine cum poate sa se intoarca roata si la o firma din domeniul privat ..
      Momentan ne-au afectat doar vorbele , dar stati sa vedeti cand o sa inceapa sa ajunga cutitul la os ..
      Si mai e un lucru .. trebuie sa fim uniti pentru a face ceva .. atunci eram toti impotriva unuia ..acum ..fiecare cu culoarea lui politica si sunt multi, care acum nu mai recunosc, care l-au votat pe Basescu .. Acum ar trebui sa fim toti impotriva ditrugerii noaste !

  • Reply 1+doua 07/05/2010 at 23:51

    Colegu’… stiu cu ce s-a mancat Revolutia… stiu ca Tov. Iliescu e o scarba politica ce a facut o grama’ de crime si a facut mii si mii de cacaturi pentru a se sui pe morti sa ajunga… ce a ajuns impins de prostimea romaneasca din acea perioada.

    Citeste si mai multe carti si vei vedea ca la Revolutia noastra “magica” au fost prezente in tara servicii de spionaj din alte tari: CIA, MOSAAD, MI6 care aveau ca scop inlaturarea lui Ceasca de la conducere… iar KGB-ul care era prezent mereu cat timp tara noastra era Republica Socialista.

    Un singur lucru facuse Ceasca bine: aducea tara pe datorie externa = 0. Sa fie asta un motiv pentru care agentii in cauza erau prezenti prin tara? Posibil.

    Asa ca inca stau si ma intreb: sigur romanii au pornit magnifica Revolutie? Sau au fost “ajutati” si instigati de acesti indivizi? De ce nu apare o noua Revolutie acum, ca tot avem cojones-urile mari si ne vaicarim ca ne e greu?

    Nu stim decat sa spunem: “iesim in strada!!!”… da’ cand vine vorba sa o facem… belim… oaia lu’ Becali!

  • Reply Dragos FRD 08/05/2010 at 13:34

    🙂 🙂 🙂 foarte haioase discutiile de pe aici 🙂

    Ca tot zice 1+doua ceva de serviciile secrete, dau o bere virtuala cui imi va spune cum se numesc serviciile secrete maghiare, care aveau si o problema personala in a se implica in demolarea regimului ceausist.

    @ Crissu, nu prea inteleg de ce esti asa de razboinica. Din poza de acum câteva articole pari relativ blânda. Aparentele inseala, stiu. 🙂 In zilele noastre nu mai e cazul unei revolutii fierbinti. Avem la indemâna votul. Si, daca nu gasim de cuviinta sa-l dam pentru cineva, cu siguranta vom gasi motivarea necesara sa-l dam impotriva cuiva. Si uite in felul asta un program “bine” articulat, facut cu ajutorul neprecupetit a zeci de sms-uri si mailuri, a cazut cu gratie in razboiul cu niciun plan. Ce te face sa crezi ca poporul, sau ce-o fi el, va reusi sa regleze in mod violent ceea ce n-a reusit sa regleze in mod cât se poate de pasnic? Câinele care latra nu musca.

    Aaaaa….si am votat cu Basescu. Uite, eu sunt unul din aia putini care recunosc. Ma mai primesti pe blog?

    • Reply Crissu 08/05/2010 at 13:42

      @Dragos : ai dreptate , sunt o pasnica de fire si ma mir si eu ca sunt asa razboinica articolul asta 🙂 Insa ma intreb, cand solutia pasnica nu razbate , cand vorbele noastre nu razbat , cand e atata de usor sa manipulezi oamenii sa voteze pentru tine ..cand coruptia e atat de mare incat poti castiga alegeri f usor .. cand unele voturi se cumpara cu bani (nu-mi zice ca nu ..caci am fost abordati in sensul asta).. cand un popor intreg e luat de prost .. atunci ce ramane de facut ? Sa aruncam cu vorbe in ei .. hmm .. e prea putin :).. Nu e in puterea mea sa dau solutia corecta insa poate vom reusi cu totii sa o gasim ..si sper .. de dragul celor care in curand nu vor mai avea bani sa traiasca.

    • Reply Crissu 08/05/2010 at 13:45

      @Dragos FRD : Te mai primesc pe blog:):) votul e obtiunea fiecaruia , nu-mi place sa critic oamenii ..poate in treburi politice imi place sa critic actiunile luate de oameni .. Oricum consider ca la noi in tara nu prea ai cu cine sa votezi ..sincer .. trist 🙂 Ai vazut ce micuta Xena pot fi :):):):) Pace!

  • Reply Dragos FRD 08/05/2010 at 14:13

    @ Crissu, hai sa-ti spun cum e cu manipularea, din punctul meu de vedere. Cine a manipulat pe cine? O coalitie suficient de “inteligenta” incât sa prezinte doi candidati in primul tur care sa-si dea la gioale reciproc, sau un matelot izolat care n-a promis, de fapt, nimic concret? Coalitia venea cu “programe” si cu propuneri de prim-ministru care sa semene a oameni normali, dar n-a fost suficient de dibace sa arate si in primul tur ca o coalitie. In vremea asta, din partea ailalta nu se auzea NIMIC. Nexam program, nexam prim-ministru, nexam promisiuni (in afara de cele populiste pe care oricum le face toata lumea). Care manipulare?

    Tu zici ca unele voturi se cumpara cu bani. Perfect adevarat. UNELE. Dar sa nu cumva sa crezi ca numai o singura parte a apelat la solutia asta. Am si eu informatiile mele legate de jaful din Teleorman de exemplu, iar acolo pedelistii au fost fiii ploii in materie de furaciune sau cumparare de voturi. Cine oare o fi inventat turismul electoral sau mita publica? Stiu pe unul care a promis 24.000 eur oricarui român care se intoarce din strainatate in mandatul lui. Din nefericire pentru potentialii “clienti”, in noaptea mandatului nu s-a intors niciun român, decât, eventual, pe partea ailalta.

    Poate ca am inteles eu gresit, esti din Cluj? Atunci nu inteleg care e problema. Primul ministru e clujean, o gramada de procurori sunt clujeni, CFR e pe primul loc…

    In primul tur trebuia prezentat un singur candidat din partea Coalitiei. Iar acela trebuia sa fie Crin Antonescu. Eu am votat cu Basescu pentru ca ura fata de Basescu a fost inabusita de ura fata de Geoana. A câstigat ura mai mica!

    🙂 Multumesc ca ai sa ma mai primesti pe blog, Xena!

    • Reply Crissu 08/05/2010 at 14:29

      @Dragos : nu am mentionat cine fura voturile:):):)..am spus ca traim intr-o tara care face asta.. eu nu arat spre nimeni ..nu dau un nume .. nu vorbesc ca unii ar fi mai brezi ca ceilalti ci spun ca toti , absolut toti care sunt acolo sus si iau decizii un numele nostru o fac urmarindu-si interesele proprii ..
      :D:D Eu sunt 100% din Bucuresti , mama e ardeleanca din Salaj si da , iubesc mult Clujul pt ca e orasul meu de suflet ..cat despre Dl.Boc ..sa fie la el acolo .. oricum la cum se comporta nu mi se pare ca reprezinta ardelenii… Mai degraba il vad ca pe o papusa a unui ventriloc ..

  • Reply Dragos FRD 08/05/2010 at 15:52

    @ Crissu…aaaaaaaaaaaaaaaaand…touchdown! N-ai mentionat, asa e…de parca ar mai fi fost nevoie…Normal ca fiecare ia o decizie urmarindu-si interesele proprii. Exceptiile sunt putine (tocmai d-aia sunt exceptii) si, hai sa fim sinceri macar cu noi insine, daca am ajunge acolo n-am proceda la fel? Personal mi-e greu sa cred ca, odata ajuns intr-o pozitie de decizie, as judeca eminamente doar pentru interesul natiunii, nu si pentru interesull meu.

    Hmmmmm…incepe sa fie din ce in ce mai ciudat, si bunicul meu era din actualul Salaj….tatal mamei adica, se intelege….Eu am lucrat in Cluj si mi-a placut la nebunie inainte de a contacta realitatea cruda.

    🙂 🙂 🙂 asta cu papusa si ventrilocul a fost tare. Acum e simplu, stii cine e papusa, stii cine e ventrilocul. Mai complex ar fi fost daca ar fi iesit altfel, s-ar fi pierdut papusa printre atâtia ventriloci….

    • Reply Crissu 08/05/2010 at 18:52

      @Dragos FRD : radacinile salajene sunt bune , eu mandresc mult cu asta si iubesc satul bunicii ..acolo e singurul loc pe lume unde imi gasesc linistea cu adevarat .

  • Reply madison , jimmy 08/05/2010 at 17:02

    …eu le-aş fi dat şi p-al 14lea ❗ http://ziza.es/2010/04/23/uniforme.html 😆

    • Reply Crissu 08/05/2010 at 18:51

      @Madison, Jimmy : corect ..ei i-as fi dat si eu :D:D:D

  • Reply Alex My soul... 08/05/2010 at 18:41

    Oameni buni. MAjoritatea ne-am saturat de porcariile astea… da unii tin cu dinozaurii comunisti ori puisorii si stranepoteii lor…iar ceilalti tin cu unul care este tot cu ciolanul in mana..la fel ca si nenea Boc ce e un securel si el pe’acolo..ca nu degeaba a fost ministru la interne.
    Deabia un procent micut nu tin cu adevarat cu nimeni din politrucii astia.

    Noi analizam dar mai departe nu reactionam… cum ar suna de exemplu greva fiscala? adica nimeni dintre romani..sau ma rog macar un numar foarte mare.. sa nu mai cumparam absolut nimic timp de o saptamana. Sa vedeti atunci cum le’ar tzati chestiile alea care stau pe fotoliile din piele. Si in regim de urgenta ar recupera banii care sunt furati non-stop si pe aceia care au fost furati…si de ex mr Nasalie face misto de noi toti cu nesimtirea cu care vorbeste si se afiseaza..asta e un sg exemplu. Si i’ar baga la parnaie pe multi mafioti care fac contrabanda cu tigari si in felu asta ne fura pe noi indirect..pt ca acolo sunt multe..e TVA ul si mai sunt si accizele plus impozite..etc etc..impozite pe cladirile firmelor care ar trebui sa fie..nu la coltu strazii…etc etc..la nivel national sume mari…imense.

  • Reply Dragos FRD 08/05/2010 at 19:03

    @ Crissu, normal ca radacinile salajene sunt bune, eu insumi stau in zona fostului Leontin Salajan…Leontin Stolojan…anyway, pardon de Stolojan, am uitat ca e in tabara interzisa…….si mama era tare mândra de zona respectiva, aia cu Salajul, Clujul, Someseniul….de ideea aia cu “no, aici sfârseste comunismul si incepe Manasturul”….ne-a indus si noua mândria asta (adica mie si fratelui meu)….si, când m-am dus acolo ca sa fac un ban cinstit, ce-am vazut? Miticismul era mai la el acasa decât in Bucuresti sau Ploiesti….Tulai Doamne, no!

  • Reply Dragos FRD 08/05/2010 at 20:30

    @ Crissu, am si un nume. O anume Corina Dragotescu a supervizat numaratoarea paralela a voturilor intr-o anume noapte de 6 decembrie 2009, la un anume sediu al unui anume partid cu totul si cu totul izolat. Doamna e ziarista la Realitatea TV si nu avea niciun motiv sa tina partea continuitatii. Intrebare: cunosti vreun ziarist independent care a putut superviza sistemul de numaratoare paralel al Coalitiei? Un singur nume, te rog frumos.

    Nu de altceva, dar as dori sa ma lamuresc cum e cu distrugerea noastra. Oare de cine e cauzata? Altfel spus, oare cui i se datoreaza?

    • Reply Crissu 09/05/2010 at 10:38

      @Dragos FRD : din pacate nu cunosc ziaristi si sunt foarte putini care sunt integrii(parerea mea) . Ideea e urmatoare , distrugerea noastra vine de la un sistem prost ..eu asta cred .. nu de mult scriam postul asta si inca o data spunce am vazut eu , om simplu , nu analist politic , de altfel nici macar nu-mi place politica. Asa cum spunea si Manu si am mai spus si eu o data ..nu suntem destul de uniti sa luptam cu distrugerea noastra noi suntem prea ocupati sa ne certam care are dreptate si care nu. Asa cum am spus si ieri , indiferent de culoarea politica trebuie sa ne amintim ca acum trebuie sa luam atitudine in fata distrugerii noastre, politicienii fiind victimele colaterale.

  • Reply Manu 08/05/2010 at 21:38

    eu cred ca romanii or sa taca si or sa indure … sincer nu suntem uniti deloc …

  • Reply Orry 09/05/2010 at 08:52

    presimt ca cele intamplate in ’89 au fost jocuri copilaresti! Ce urmeaza … ma ingrozeste!

    • Reply Crissu 09/05/2010 at 10:31

      @Orry: bine ai venit la mine pe blog , te mai astept.Sincer si eu ma gandesc cu groaza la ce se va intampla , mi se pare ca traim vremurile inaintea furtunii ..

  • Reply MadMe 09/05/2010 at 09:08

    Oare eu ce trebuie să fac să primesc o mită de asta oficială 😀

  • Reply Dragos FRD 09/05/2010 at 11:01

    @ Crissu, ai dreptate, articolul cu pricina (la articolul tau ma refer) ar fi meritat mai multa atentie, probabil ca nu s-a intâmplat asa si din cauza perioadei in care a fost scris. Chiar daca o vorba batrâneasca spune ca “pestele de la cap se-mpute”, eu cred ca si cetateanul de rând are partea lui de vina. Exact ca in articol, am avut o cunostinta cu apartament si masina. Pe apartament daduse 12.000 eur (atunci), pe autoturism 30.000. Când nu conducea, statea pe balcon si se benocla la propria masina….Intr-unul din articolele precedente erai tare dezamagita de comportamentul / aspectul unora cu care esti nevoita sa dai nas in nas la slujba sau pe strada. Pai, la asemenea popor, asemenea conducatori. D-aia am mari dubii personale ca s-ar intâmpla ceva. Daca totusi se va intâmpla, vor veni la conducere altii care se vor comporta la fel si care ne vor conduce la fel de prost. Sau poate chiar mai prost. Intotdeauna e loc de mai rau.

    • Reply Crissu 09/05/2010 at 11:06

      @Dragos FRD : Da , si noi ne puratm partea de vina .. cat despre articolul meu .. este de pe vechiul blog 🙂 cand eram pe blogspot si eram la inceput in lumea blogerilor:) .. Out of topic.. am trecut vineri pe langa o masina acre avea numerele FRD si ma tot gandeam de unde stiu eu numarul ala de masina..apoi mi-am amintit ca nu masina o stiam ci ”FRD”-ul

  • Reply Dragos FRD 09/05/2010 at 11:31

    @ Crissu 🙂 🙂 🙂 🙂 n-are legatura cu mine masina aia 🙂

    Pai da, bineinteles ca purtam si noi partea noastra de vina. Tocmai d-aia sunt cam sceptic. Cu poporul asta vrei sa faci tu revolutie? In 1989 era altceva, chiar nu-l meritam pe Ceausescu in vremea aia, era o diferenta fundamentala intre grotestii conducatori de atunci si natiunea româna din acel moment. Prapastia dintre conducatori si condusi era cu adevarat ridicol de larga si adânca. Acum in schimb cocalarii care ne conduc sunt foarte asemanatori noua. Intâlnim la tot pasul videni, berceni, boci, pitipoance….Care distrugere? Astia suntem!

    Burta si cu ceafa lata….

    …mai departe te las pe tine sa continui, ca n-am nicio idee momentan.

    • Reply Crissu 09/05/2010 at 11:42

      @Dragos FRD: Atunci ne meritam soarta si ii spunem nu distrugere ci autodistrugere.

  • Reply Dragos FRD 09/05/2010 at 11:47

    @ Crissu, 🙂 asta e deja altceva. Solutia problemei schimba natura problemei. N-ar fi rau ca, in loc de o revolutie fierbinte pe strazi, sa ne gândim mai intâi la o revolutie interna. Dupa aia….mai vedem noi.

  • Reply madison , jimmy 09/05/2010 at 12:04

    @ C/M , sunt acolo 40 foto. ❗ la care ”ea” te referi ❓ la militziank moscovită #39 X blonda #22… 😉

    • Reply Crissu 09/05/2010 at 12:10

      @Madison,Jimmy : pey blonda din poza data ..iti dai seama ca nu am stat sa ma uit la toarte ..am deschis am vazut si am inchis :)Acu am vazut ca-s mai multe :D:D:D Eu ziceam de prima 🙂

  • Reply madison , jimmy 09/05/2010 at 12:38

    OK..acu’ am înţeles ! Ai văzut ”Law Abiding Citizen” ? Cam aşa ar fi firesc să ne comportăm NOI vis-a-vis de stat :mrgreen:

    • Reply Crissu 09/05/2010 at 12:39

      @Madison,Jimmy : nu am vazut insa daca il recomanzi am sa ma uit cu placere.

  • Reply madison , jimmy 09/05/2010 at 12:45

    @ C/M , cred că-i cel mai tare film din ultimele 5 luni ! Vizionare plăcută.. 😛

  • Reply Blindius 09/05/2010 at 22:04

    Să vezi când ajungem la prăpastie ce scandal o să fie!!!

    • Reply Crissu 10/05/2010 at 07:59

      @Blindius : si eu am sentimentul asta .

  • Reply Culian 12/05/2010 at 22:54

    Eu cred ca politistii au primit “salariul ghinionist” pentru ca si ei au dreptul la proteste ca si restul categoriilor profesionale din Romania dar spre deosebire de ceilalti, cum ai spus si tu in articol, pe ei nu prea mai are cine sa-i opreasca daca n-ar fi multumiti si protestele ar degenera.(teoretic ar mai fi armata care ar putea interveni dar armata noastra e doar teoretica). Din cate am inteles eu politistii din cateva orase din tara incepusera deja protestele cu privire la acordarea celui de al 13-lea salariu. Era de asteptat o asemenea decizie.

    • Reply Crissu 12/05/2010 at 22:56

      @Culian : bine punctat si cu armata

  • Reply Ciupanezul 17/08/2011 at 09:58

    Nu vom mai putea fi ca acum 21 de ani. Nu exista suficienta unitate. Se lasa de pe unul pe altul. Si-atunci si nea Ion zice: “Lasa Marie ca se duce Gheorghe la revolutie, no’ hai sa facem sira de paie!”

    • Reply Cris-Mary 17/08/2011 at 09:59

      Da si eu zic la fel ..niciodata nu vommai putea fi ce am fost pentru ca ne lipseste curajul.

    Leave a Reply